Oebele Vries

Een vlote levering van de producten.

Joyce

Goed behang. Geen supersnelle levering. Wel handig dat je op de site hit kan rekenen hoeveel rollen je nodig heb

Reactie Behangloods:

Goedemorgen Joyce,
Dank je wel voor je review!
Goedemorgen Joyce,
Dank je wel voor je review!
Ik heb even gekeken naar de levering van je bestelling. Je bestelling had een levertijd van 5 tot 7 werkdagen. Je bestelling is op 30 september geplaatst en op 8 oktober geleverd. Deze is binnen het afgegeven termijn geleverd ;-)
Nogmaals hartelijk dank voor je review en een fijne dag gewenst!
Behangloods

Manou

Mooie kwaliteit muurstickers! Sneller geleverd dan aangegeven.

Eric Twickler

Top, vriendelijk en snel

Bert van der Elst

Super tevreden

Chris Debeuckelaere

Zeer goed

Yolanda Visser

Het behang viel erg tegen in vergelijk met het plaatje, lijm was niet gelijk meegeleverd

Reactie Behangloods:

Hallo Yolanda,
Hallo Yolanda,
Wat jammer dat het behang tegenvalt! Wij doen enorm ons best om het behang zo goed mogelijk op beeld te krijgen. Misschien een tip voor een volgende keer, je kan eerst een staal bestellen om eerst de kleur en het materiaal in het echt te bekijken voordat je een bestelling plaatst.
Als het behang nog in het folie zit en onbeschadigd is mag je deze natuurlijk naar ons terugsturen. Wij zullen het bedrag dan terugstorten op je rekening.
Behangloods

r van Veldhuizen

Netjes verpakt en snelle levering

Marleen Vanheuckelom

Heel correct bedrijf