Nathalia Jameson

Hennie Veurink

Ik had verwacht dat het eerder zou worden gestuurd maar het zo heel goed behang en wij zijn er blij mee

Ineke Van Bakel

Mooi product en goede levering

Josselin

Lange levertijd. Behangstalen besteld waarbij de levering ook al langer duurde dan aangegeven. Toch behang wel besteld. Op de website en in de mailbevestiging na bestelling staat dat het behang op... Lange levertijd. Behangstalen besteld waarbij de levering ook al langer duurde dan aangegeven. Toch behang wel besteld. Op de website en in de mailbevestiging na bestelling staat dat het behang op voorraad is en deze uiterlijk twee dagen later geleverd wordt. Echter na mailcontact, omdat het product maar niet geleverd wordt en ik niks van het bedrijf hoor, krijg ik ineens te horen dat het product pas eind van de maand verstuurd kan worden. Jammer, bewust hier besteld omdat het snelle levering beloofd..

Reactie Behangloods:

Hallo Josselin,
Het spijt ons dat je bestelling later geleverd zal worden dan aangegeven op de website.
Uiteraard gaan wij dit aanpassen.
Als je je bestelling wilt annuleren dan...
Hallo Josselin,
Uiteraard gaan wij dit aanpassen.
Als je je bestelling wilt annuleren dan begrijpen wij dat natuurlijk. Dat vernemen wij dat graag per mail zodat wij het bedrag binnen enkele werkdagen naar je terug kunnen storten.
Nogmaals onze excuses hiervoor!
Behangloods

Marja

Prima kwaliteit behang.
Levering duurde best lang.
Na telefonisch contact was er levering na 2 dagen.

Kim Buijtink

Lange levertijd vermeld bij bestelling, maar duurde nog veel langer tot de bestelling eindelijk geleverd werd. Is heel wat mailcontact aan vooraf gegaan.

Reactie Behangloods:

Hallo Kim,
Onze excuses dat de levering langer heeft geduurd dan gebruikelijk is.
Hopelijk ben je wel blij met je bestelling :-)
Behangloods

Jacco en Monique Lamers

Snelle service

M. A. van de Vegte

Prima!

Lynn Knoors

Heel mooi behang en snelle bezorging!

Alexandra van der Gaag

Snelle bezorging en goede klantenservice!