Van der Valk

Prima bedrijf, niets op aan te merken

Tamara

Makkelijk besteld, mooie collectie, goede prijs. Snel bezorgd!

WtH

Prettig snel contact. mochten het behang eerst bekijken voor de kleur in de showroom

Mimi Leussink

Prima bedrijf.

R Berkhout

Goede ervaring, mooi behang, snelle levering en retouren ook snel afgehandeld

Joy Van der Pols

Niet goed, na bijna twee weken nog geen pakket ontvangen.

Reactie Behangloods:

Goedemorgen Joy,
Ik heb het voor je nagekeken.
Via de trackinglink zie ik dat je bestelling vandaag tussen 9.30 en 12.30 bij je afgeleverd zal worden.
Met vriendelijke...
Goedemorgen Joy,
Ik heb het voor je nagekeken.
Behangloods

Rodney Ryan

Ontevreden, het behang leek totaal niet op de foto, ik wilde deze "omruilen" voor een andere, dit was niet mogelijk. Hierdoor zou ik meerdere keren verzendkosten moeten betalen.
Behang retour...
Behang retour gestuurd maar tot op heden nog geen geld terug gehad.

Reactie Behangloods:

Goedemiddag Rodney,
Het spijt ons dat je niet tevreden bent over je bestelling.
Goedemiddag Rodney,
Het spijt ons dat je niet tevreden bent over je bestelling.
Uiteraard mag je je bestelling naar ons terugsturen en betaal je hiervoor maar eenmalig de retourkosten.
Voor wat betreft de terugbetaling van je retourzending zie ik dat wij het bedrag vandaag naar je teruggestort hebben. Dit zou je binnen enkele dagen op je rekening zien staan.
Behangloods

Kim

Snelle verzending en mooi behang! Wij zijn blij!

Marc Wilbers

Behang is nog steeds niet geleverd ,geen reactie op m'n vraag wanneer wel !!!