Lisette van den Berg

Geleverde behang klopt niet met de kleur die op de site staat! Op de site lijkt het oud roze in werkelijkheid os het beige bruin!

Goedemorgen Lisette,
Goedemorgen Lisette,
Wij doen er alles aan om de kleuromschrijving zo exact mogelijk bij het behang te vermelden. Omdat dit soms moeilijk is is er ook de mogelijkheid om eerst een staal te bestellen. Zo kan je eerst de kleur en het materiaal in het echt bekijken voordat je een bestelling plaatst.
Mocht je niet tevreden zijn met je bestelling dan mag je deze natuurlijk naar ons terugsturen.

Ann

Foto komt niet overeen met product

Goedemorgen Annemieke,
Goedemorgen Annemieke,
Wij doen er alles aan om onze producten zo goed en duidelijk mogelijk op onze website af te beelden. Ook is er de mogelijkheid om eerst een staal te bestellen voordat je je bestelling plaatst. Zo kan je het materiaal en de kleur eerst in het echt bekijken.
Mocht je bestelling niet naar wens zijn dan mag je deze natuurlijk naar ons terugsturen.

Fransje Grunewald

Simon Kramer

Positief

Yola Lodge

Goed assortiment! Was op zoek naar specifiek patroon en gevonden.

Andre Nistelrooy v

Wil Valk

Snelle afhandeling en levering

Jan Hofstra

Had graag een verzendbevestiging gehad van wanneer we het kunnen verwachten, toevallig was er iemand thuis.

Hallo Jan,
Ik heb het even voor je nagekeken.
Hallo Jan,
Ik heb het even voor je nagekeken.
Ik zie via de track & trace dat je bestelling op 24 mei bij je is afgeleverd. Als het goed is heb je een track & trace via onze vervoeder ontvangen. Heb je in je ongewenste mail gekeken?
Mocht je nog vragen hebben dan mag je ons natuurlijk altijd mailen (info@behangloods.nl). Wij helpen je graag!

Jeroen

Helaas viel behang tegen. Service is wel uitstekend.

Goedemorgen Jeroen,
Wat jammer dat het behang tegengevallen is! Je mag het behang natuurlijk naar ons terugsturen. Wij zullen het bedrag dan binnen enkele dagen naar je terugstorten.
Met...
Goedemorgen Jeroen,