Behang is erg mooi doch prijzig. De levertijd was 2,5 week. Veel langer dan op de site aangegeven. De calculator geeft verkeerde hoeveelheid rollen aan.

Goedemorgen,
Het spijt ons te horen dat de levering langer heeft geduurd dan gebruikelijk.
Goedemorgen,
Het spijt ons te horen dat de levering langer heeft geduurd dan gebruikelijk.
De calculator is een hulpmiddel. Dit geeft een schatting van het verwachte verbruik. Het daadwerkelijke verbruik wordt bepaald door de exacte situatie en de manier waarop het behang wordt aangebracht. Mocht je teveel rollen hebben besteld dan mag je deze natuurlijk naar ons terugsturen.

Peter Schoormans

Mooie producten goede kwaliteit houd zich aan leverafspraken.

Suat-c Ceven

Niet goed het duurde bijna een maand tot ik mijn behang kreeg ik moest zelf steeds scherper na bellen en kreeg steedshun service is goed ze stellen je tevreden wat anders te horen
Ben ook...
Ben ook niet tevreden over de behang veel kleur verschillen je krijgt banen is niet mooi ik ga het afhalen het was wel erg duur maar het is niet mooi

Goedenavond,
Fijn dat we het hebben kunnen oplossen!

Rene Op den Kamp

Mooie site, veel keuze,makkelijk te bestellen en vrij vlugge correcte levering.
Goede producten

Griselda Hollander

Onze bestelling was even ontglipt, kan iedereen overkomen maar na een herinneringsmail kwam de bestelling de volgende dag binnen.

Huiskes

Het behang is super! Alleen 1 rol (berekent volgens maten vd site) gekregen voor €57,95 en kwamen er toen nog 3 tekort en deze moest ik toen voor 97,95 per rol betalen!! Prijs was binnen 2 weken met... Het behang is super! Alleen 1 rol (berekent volgens maten vd site) gekregen voor €57,95 en kwamen er toen nog 3 tekort en deze moest ik toen voor 97,95 per rol betalen!! Prijs was binnen 2 weken met 40 euro verhoogd🤔😳😕 is een fout van hun en ze willen hierin niet tegemoet komen.. Jammer! Vind 120 euro veel geld nl.

Goedemiddag,
Wat fijn dat het behang goed bevalt alleen natuurlijk jammer dat je tekort kwam!
Goedemiddag,
Wij hopen natuurlijk dat de kamer als nog naar wens gaat worden.

A.A

Product, goedkoop materiaal en lijkt totaal niet op de foto. Retour verstuurd en zelf de kosten moeten betalen. Daarnaast nog steeds het bedrag niet teruggestort gekregen.

Goedemiddag Aicha,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over het behang!
Wij doen enorm ons best om het product zo goed en duidelijk af te beelden.
Ik begrijp dat je het behang naar ons...
Goedemiddag Aicha,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over het behang!
Wij doen enorm ons best om het product zo goed en duidelijk af te beelden.
Ik begrijp dat je het behang naar ons hebt teruggestuurd. Zou je ons alsjeblieft een mail willen sturen (info@behangloods.nl) met je ordernummer? Zo kunnen wij voor je nakijken of wij je behang al retour hebben ontvangen en of het aankoopbedrag al naar je onderweg is.
Alvast bedankt.