H Selles

Supersnelle levering. Mooie kwaliteit!

Merel Woltgens

Tevreden!

Janny

Snel, veel keuze, verschillende stijlen en prijsklassen

Ghislaine Koks-van bruggen

Fijn snel goed netjes

Marlieke Kuijper

De bezorging ed was helemaal netjes. Het behang is alleen niet wat we verwacht hadden. We krijgen het krijt niet helemaal van het behang gepoetst en het is zo licht magnetisch dat je er niets op... De bezorging ed was helemaal netjes. Het behang is alleen niet wat we verwacht hadden. We krijgen het krijt niet helemaal van het behang gepoetst en het is zo licht magnetisch dat je er niets op kunt hangen.

Reactie Behangloods:

Goedemorgen Marlieke,
Wat jammer dat het behang niet naar verwachting is!
Goedemorgen Marlieke,
Wat jammer dat het behang niet naar verwachting is!
Je kan op het krijtbord magneetbehang alleen schoolbordkrijt gebruiken. Alleen schoolbordkrijt kan je namelijk verwijderen. Voor magneten adviseren wij neodymium magneten te gebruiken. Neodymium magneten hebben een extra sterke houdkracht en staan daarom ook wel bekend als super magneten.
Hopelijk kan je deze tips gebruiken zodat je toch plezier hebt van je behang.
Behangloods

Wouter Fransooijs

Rose

Prima levering en bedrijf. Helaas krimpt het behang zodra de lijm droogt waardoor er naden ontstaan. Erg jammer voor een relatief duur product. Wij gaan waarschijnlijk weer verven..

Reactie Behangloods:

Goedemorgen,
Wat jammer om te horen dat het resultaat niet naar wens is.
Goedemorgen,
Wat jammer om te horen dat het resultaat niet naar wens is.
Zou je ons alsjeblieft een mail willen sturen met daarin je ordernummer? Wij willen graag kijken of er iets mis is met het behang zodat wij een oplossing kunnen vinden.
Behangloods

Oudenaller

Helaas het behang wat wij hebben ontvangen krimpt met als gevolg allemaal witte strepen na een middag werk. Waardeloos.