Marijke De jong

Behangloods

Vera Balk

Prima ervaring een aantal keer telefonisch contact gehad. Netjes te woord gestaan en ook fijn proefjes opgestuurd gekregen. Nu bestelling binnen. Voor als nog prima. Het moet nog op de wand... Prima ervaring een aantal keer telefonisch contact gehad. Netjes te woord gestaan en ook fijn proefjes opgestuurd gekregen. Nu bestelling binnen. Voor als nog prima. Het moet nog op de wand komen. Maar ik twijfel niet aan eind resultaat. Zelf mss te vroeg besteld voor als er iets fout zou gaan met aanbrengen.

Peter De Jong

In een woord en correct

Eveline van der Maas

Prima, snel geleverd, goeie prijs. Ik ben tevreden!

Kiona Piris

Snel, goedkoop en vriendelijke mensen aan de tel gehad

Marianne

Goede service!! Nadat het aangekochte behang niet helemaal in orde bleek, is onze 'klacht' serieus genomen en is er samen een passende oplossing gevonden! Super fijn!

Mariëtte Groen

Twee verschillende behang besteld en beide niet realistische van kleur vergelijken de site

Reactie Behangloods:

Goedemiddag Mariëtte,
Dank je wel voor je review.
Goedemiddag Mariëtte,
Dank je wel voor je review.
Omdat kleuren van je beeldscherm altijd afhankelijk zijn van de instellingen daarvan is de exacte kleur moeilijk weer te geven. Daarom is er de mogelijkheid om eerst een staal te bestellen zodat je de kleurechtheid eerst kan bepalen voordat je eventueel een bestelling plaatst.
Als je niet tevreden bent met de kleur van het behang dan kan je deze natuurlijk altijd naar ons terugsturen.
Behangloods

pieter panhuis

Service prima en aflevering op afspraak

Mark Taekema

Levering zoals vermeld op website klopt niet. Onze vrij grote order had een levertijd en kon pas na ons tweede verzoek daartoe gesplitst worden zodat onze behanger ook aan de slag kon. Verder wel... Levering zoals vermeld op website klopt niet. Onze vrij grote order had een levertijd en kon pas na ons tweede verzoek daartoe gesplitst worden zodat onze behanger ook aan de slag kon. Verder wel correct geleverd en goed verpakt. Behang product is al geplakt en ziet er verder mooi uit.