Heike Hoff

Heel goed. Jammer dat je geen stalen kunt krijgen.

Goedemorgen,
Dank je wel voor je review!
Je kan zeker stalen bestellen :-) Deze kan je bestellen via ESTAhome.nl en Originwallcoverings.nl.

Irene de la Vieter

Snel geleverd en mooi behang

M Koskamp

Snelle bezorging

h

Kortaf en niet meedenkend

Goedenavond,
Wat jammer om te horen dat je niet goed geholpen bent door ons. Onze excuses hiervoor.
Uiteraard proberen wij graag met je mee te denken!
Als je vragen hebt of advies nodig...
Goedenavond,
Uiteraard proberen wij graag met je mee te denken!
Als je vragen hebt of advies nodig hebt dan zou ik je willen vragen ons een mailtje te sturen zodat wij je als nog kunnen helpen!

Chiel Geertsema

Ik vond het vrij lang duren. De drie behangrollen werden pas na ruim een week bezorgd. Tegenwoordig komt vrijwel alles sneller.

Goedenavond,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over de tijd van levering.
Ik heb even voor je gekeken waarom je bestelling er ruim een week over gedaan heeft.
Je hebt je bestelling op...
Goedenavond,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over de tijd van levering.
Je hebt je bestelling op 4 februari bij ons geplaatst. Omdat je bestelling een levertijd had van 5 tot 7 werkdagen hebben wij je bestelling op 10 februari naar je toegestuurd. De vervoeder heeft deze de volgende dag bij je bezorgd.
Natuurlijk hopen wij dat je veel plezier hebt van de Wallpaper XXL!

yvanka

Mijn verpakking is tijdens transport opengegaan en daardoor zat er geen behanglijm meer in. 1 belletje en meteen lijm toegestuurd gekregen.

Nikki Bragonje

Goed! Snel geleverd