Yvette

Goed, vlotte levering, duidelijke communicatie

Natasja Geleijnse

Kwaliteitsproduct en snelle levering

Lieke Middelkamp

De levering duurt heel lang zonder bericht van verwachte lever datum

Reactie Behangloods:

Goedemiddag,
Ik heb het voor je nagekeken.
Ik zie dat je bestelling op 14 januari bij je is afgeleverd. Als het goed is heb je een track & trace van de vervoeder ontvangen.
Mocht je...
Goedemiddag,
Ik heb het voor je nagekeken.
Mocht je nog vragen hebben over je bestelling wil je ons dan svp een mailtje sturen? Wij helpen je graag!
Behangloods

René Veld

Overzichtelijke website/ goedkoop (leuke aanbiedingen) snelle levering.

Nasim

Uitstekend. Snelle bezorging en goed kwalitatief behang.

Gerdien Van Straten

Zeer goed

Sandra Quist

Snelle levering en gemakkelijk retourneren van overige behangrol. Wel jammer dat de retourkosten voor mijzelf waren.

Sabrina Folkertsma

Ruime keuze, snelle levering

Deborah Hamar

Tijdig hetgeen bezorgd wat ik had besteld

Hekkelman

Helaas wordt door de behangcalculator verkeerd advies gegeven. Ruim meer dan 1 rol over. Retourneren kan, maar de verzendkosten zijn wel voor eigen rekening. Wanneer aangegeven wordt dat er teveel... Helaas wordt door de behangcalculator verkeerd advies gegeven. Ruim meer dan 1 rol over. Retourneren kan, maar de verzendkosten zijn wel voor eigen rekening. Wanneer aangegeven wordt dat er teveel is besteld door hun eigen calculator geven ze aan dat dit enkel als hulpmiddel dient. Geen enkele service om mijn klacht naar tevredenheid op te lossen. Jammer!