Gemma

Goede kwaliteit en snelle levering

Marilou Kwakernaak

Alles is goed verlopen. Echter hebben wij duur behang gekocht en dan verwacht je dat de beschrijving klopt. Er staat dat het behang dye dip is met grijs/zwart/wit. De kleuren die het behang... Alles is goed verlopen. Echter hebben wij duur behang gekocht en dan verwacht je dat de beschrijving klopt. Er staat dat het behang dye dip is met grijs/zwart/wit. De kleuren die het behang daadwerkelijk heeft zijn donkergroen/grijs/wit. Toch wel een behoorlijk verschil.

Elwin Boshoven

Bestelling behang, ging snel en ook de bevestiging snel. Voorraad behang zou snel geleverd moeten zijn, was hier niet het geval. Zelf moeten contacten en bleek het al onderweg te zijn. GLS... Bestelling behang, ging snel en ook de bevestiging snel. Voorraad behang zou snel geleverd moeten zijn, was hier niet het geval. Zelf moeten contacten en bleek het al onderweg te zijn. GLS uiteindelijk nog een dag langer om te bezorgen. Al met al was het voortraject goed maar de informatiestroom omtrent levering was ondermaats.

Marc Wilbers

Korrekte levering

Jeanne van Hout

Keurig geleverd. Overzichtelijke site

Janne

Prima website, goede prijzen. Tot op heden heb ik mijn pakket nog niet ontvangen, de track en trace code die ik had ontvangen werkt niet meer.

Jeroen

Goed en leuk assortiment, vlotte levering

Kitty

Top bedrijf met een zeer snelle levering!!

luc

Heel vlotte afhandeling.