Joli

Niet zo goed. De levering was niet optijd terwijl ik mensen had gevraagd te komen helpen met behangen. Op de website stond uiterlijk vrijdag leveren duidelijk bij het product, maar bij de klanten... Niet zo goed. De levering was niet optijd terwijl ik mensen had gevraagd te komen helpen met behangen. Op de website stond uiterlijk vrijdag leveren duidelijk bij het product, maar bij de klanten service werd me verteld dat het 5-7 dagen was..

Het ergste eigenlijk, dat toen het duidelijk was dat het product niet op tijd zou komen, er niemand van Behangloods nog gereageerd heeft. Geen reactie op mijn mail, geen excuses

Lisa Marie

De levering was snel maar het product is niet wat ze je beloven. Als je hier dan contact over opneemt zeggen ze dat je klacht niet gegrond is en dan geen reactie meer….

Reactie Behangloods:

Goedemiddag Lisa,
Ik heb het even voor je nagekeken.
Goedemiddag Lisa,
Ik heb het even voor je nagekeken.
Je hebt ons de klacht op 10 juni doorgegeven waarop wij op 13 juni laten weten dat onze kwaliteitsafdeling de klacht niet heeft geconstateerd.
Daar hebben wij verder geen reactie meer op mogen ontvangen.
Behangloods

Ine Bekhuis

De staaltjes werden snel geleverd helaas viel het behang niet in de smaak maar dat lag aan ons

Jeanet van Someren

Heel goed

H. De G

Prachtig behang, goede kwaliteit.
De levertijd was echter 6 dagen, terwijl er stond' uiterlijk zaterdag'. Verder gaf de rekentool een rol te veel aan. Terugsturen kan, maar moet op eigen kosten.

Gijs Nieuwenhuis

Goede omschrijving en correcte leevring

g maha

Bedrijf staat niet garant voor kwaliteit

Kim Doesburg

Klantvriendelijk

Petra van Stam

Kijken, bestellen en nu nog plakken.

E Kamphuis

Goede service, snelle levering