Jolanda Mathijssen

Esther van der Meulen

Inge De Zwart-Ras

Ik heb fotobehang besteld. Inmiddels zit het al op de muur en ik ben er superblij mee. Goeie kwaliteit en het was fijn om te verwerken.
Het heeft ongeveer 1,5 week geduurd eer mijn bestelling...
Het heeft ongeveer 1,5 week geduurd eer mijn bestelling werd bezorgd, heb tussendoor nog een keertje gebeld en werd keurig en vriendelijk te woord gestaan.

henny van weert

1x besteld dit ging prima

S. Hendriksen

Behang was idd snel binnen, goed verpakt, top. Ik had echter 2 rollen over, binnen een week na aankoop retour verzonden. Je krijgt geen bevestiging dat ze het retour hebben ontvangen (zelf met T&T... Behang was idd snel binnen, goed verpakt, top. Ik had echter 2 rollen over, binnen een week na aankoop retour verzonden. Je krijgt geen bevestiging dat ze het retour hebben ontvangen (zelf met T&T bijgehouden) Nu, 3 weken later, geen geld retour. Mail gestuurd, geen antwoord. Twee keer gebeld, 'We zijn er mee bezig' . Heel vervelend dit.

Luken

Snel, voordelig en betrouwbaar

Bart Peerdeman

Snel geleverd goede kwaliteit

Thomas van Schijndel

Top behang!

Annemarie Mennen

Ik heb m'n bestelling niet en heb geen idee waar die is. Dus ik kan er geen zinnig woord over zeggen.