Locatie en Faciliteiten
Fungehalte
Materiaal
Veiligheid
Hoe vond je onze instructeurs?
Sfeer en Beleving

Colinda

De gids had van tevoren wat meer uitleg kunnen geven wat te doen als je eraf valt. Verder alles prima geregeld.

Reactie Board Academy:

Bedankt voor je review en suggestie, we zullen het meenemen naar ons teamoverleg. Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben. Wellicht tot de volgende keer!

Rob Westra

Gezellig, kundig en netjes

Waterschap Hollandse Delta

Erg leuke activiteiten en een gezellige dag met de collega's. De locatie was wat minder inspirerend (wat hoekjes op een bungalowpark)

Kevin

Leuke organisatie en goede prijs-kwaliteit!

Waterschap Hollandse Delta

Leuk en ongedwongen

WSHD

Helemaal ontzorgd voor bedrijfsuitje. Leuke locatie, fijne begeleiding en instructeurs.

Hinke Barten

Super vriendelijk, profesioneel, suoer ervaring

Lilian van Poppelen

Enthousiaste begeleiding, goede instructie, super beleving

Four all Seasons

Hee Boarders, wat hebben wij een top dag gehad met ontzetten veel kneeboard wakeboard en tube fun! ook voor ons niet boarders alles top uitgelegd geregeld en uitgevoerd. met achteraf een super bbq... Hee Boarders, wat hebben wij een top dag gehad met ontzetten veel kneeboard wakeboard en tube fun! ook voor ons niet boarders alles top uitgelegd geregeld en uitgevoerd. met achteraf een super bbq en drankjes. de zon kon ik zogenaamd niet bestellen maar zelfs dat lukte jullie;) dankje gr Four all Seasons Teamuitje

Jan S

Super relaxed en vriendelijke medewerkers. Ik ben overtuigd dat suppen/boarden/surfen voor hun niet alleen een sport, maar ook een 'way of life' is. Goed materiaal voor de verhuur en een gezellige... Super relaxed en vriendelijke medewerkers. Ik ben overtuigd dat suppen/boarden/surfen voor hun niet alleen een sport, maar ook een 'way of life' is. Goed materiaal voor de verhuur en een gezellige plek op het terras.