G.J.Pie

Kan niet anders vermelden dan dat mijn ervaring met Bouwmaterialen Zeeland uitstekend is.

Na bestelling wordt er een afleverdatum afgesproken en de materialen worden keurig afgeleverd.
Chauffeur krijgt zeker een compliment, het regende hard en hij hielp toch even met het materiaal in de garage te zetten ondanks dat hij het niet haalde met zijn kraantje.

Online beschikbare artikelen misschien nog wat uitgebreider maken.
Zo kon ik geen kantstrook vinden op de site.

Kees Fonteine

Prettig persoonlijk contact na problemen met bestelling icm getoonde voorraad op website

voorraadbeheer klopte niet met de bestelling. Dus bepaalde zaken konden niet worden geleverd.

Op website duidelijke info. Materiaal bekeken in de fysieke zaak. Besteld via internet. Eenvoudig en makkelijk.

snel, duidelijk, reactie op opmerking bij bestelling binnen een zeer korte tijd.

Dit is de eerste keer dat wij besteld hebben,

Niet echt

Nee

Prima en snelle levering

nee

nee

Positief, zowel de website als de daadwerkelijke winkel

Het gemak van bestellen

Wanneer mogelijk een bevestiging van de datum en eventueel een tijd van levering

Goede en snelle levering.

Snelle en goed levering

Van den Heuvel

Zeer goed

Goede service en advies

Goede informatie gekregen via de telefoon. Verrekenen van verzendkosten is wat omslachtig.

Telefonisch goede informatie gekregen over het product dat ik nodig had.

Met een ander pakketbedrijf gaan werken . DPD werkt langzaam, zeker rond het weekend, en 10 euro is relatief duur voor een pakketje.