Vriendelijk en denken mee voor een oplossing.

In de ochtend bestelling geplaatst en in de middag was de levering al. Perfecte snelle service.

de Weert

Balkhout besteld, volgende dag geleverd. Erg concurrerende prijs! Ik ga hier zeker vaker shoppen.

Stefan, Aqua-Zeeland

Top :-)

Arnold

Eenvoudige bestelling,alles correct en netjes verlopen

Goede communicatie

Direct door laten lopen van de order. Order/verzendkosten bij eenvoudige bestelling meteen bekendmaken en doozetten

Piessens

Goed bedrijf snelle levering, 1 kleine opmerking, ik zou van te voren horen wanneer ze kwamen leveren maar toen ik thuis kwam stond alles in de voortuin. Had het liever op de oprit gehad maar goed... Goed bedrijf snelle levering, 1 kleine opmerking, ik zou van te voren horen wanneer ze kwamen leveren maar toen ik thuis kwam stond alles in de voortuin. Had het liever op de oprit gehad maar goed het zijn details deed niks af aan de kwaliteit van de spullen.
Maar eerst effe laten weten wanneer ze komen had mooi geweest tis maar een tip!

Effe aangeven wanneer ze komen bezorgen !

Nee

van der Linden

Goede en volledige webshop voor de doe het zelver. Hoewel sommige groepen van artikelen nog wel meer subcategorieën zouden mogen hebben om het bladeren en zoeken te vergemakkelijken. Prima prijzen... Goede en volledige webshop voor de doe het zelver. Hoewel sommige groepen van artikelen nog wel meer subcategorieën zouden mogen hebben om het bladeren en zoeken te vergemakkelijken. Prima prijzen en goedeservice met snelle levertijden maken dit tot een toppertje.

Goede service, goede prijzen en veel artikelen.

Meer subcategorieën (bv onder ijzerwerken een subcategorie schroeven e.d.).
Ook EPDM zou een mooie aanvulling zijn!

benny kouwenhoven

Mijn ervaring is zeer goed, zowel service als kennis en aanbod, maar ook zeker prijstechnisch.

Prijs en snelheid is een dikke plus

De mogelijkheid om gebruik te maken van een aanhangwagen bij evt grote aankoop in de winkel zou ik willen adviseren .

Cock van meurs

Snel reactie en goede aandacht

Zoals boven