Zeer goed materiaal wordt netjes verpakt afgeleverd conform afspraak.

netjes verzorgd

kopen op rekening of betalen aan de chauffeur met mobiele pin.

Goede uitleg, ook al staan er klanten te wachten je kan gewoon je vragen stellen

Dit was mijn eerste ervaring

verzendkosten van bijna 10 euro van iets wat nog geen 100gr weegt is erg prijzig.

zie boven

Ferry

Snelle telefonische bevestiging van de order en direct een aflever afspraak kunnen maken die keurig op tijd is nagekomen.

Peter Beijaard

Prima. Snelle levering. Goede spullen.

M.Ovaa

Makkelijk om een bestelling via de site te doen

Letten op kwaliteit product. Ik heb 29 steigerplanken besteld. 23 waren van mooie kwaliteit. 6 planken waren van zeer slechte kwaliteit (Verfstrepen op planken, doorgescheurd, aan 1 zijde deels... Letten op kwaliteit product. Ik heb 29 steigerplanken besteld. 23 waren van mooie kwaliteit. 6 planken waren van zeer slechte kwaliteit (Verfstrepen op planken, doorgescheurd, aan 1 zijde deels voorzien van schors waardoor de planken onbruikbaar was voor meubelbouw)

Snelle reactie, service, levertijd. Dus goed

Prima site. En inderdaad snel geleverd.

L de Jong

Goed en betrouwbaar en in de winkel zelf erg behuplzaam.

Mooie duidelijke web site.

Ik snap dat het voor particulieren erg moeilijk is maar een levertermijn van 1 dag zou wat beter zijn. Ik merk het nu zelf met een grote verbouwen dat er toch wel eens extra materiaal nodig is maar... Ik snap dat het voor particulieren erg moeilijk is maar een levertermijn van 1 dag zou wat beter zijn. Ik merk het nu zelf met een grote verbouwen dat er toch wel eens extra materiaal nodig is maar dan ligt de verbouwing stil of ik moet het materiaal zelf gelijk halen. (ik woon gelukkig dicht bij)

p.lieftink

Snelle levering van het product waar je om vraagt . snel en goed. prima bedrijf