Marco

Een afspraak maken is zo veel makkelijker geworden met de app! Voorheen, toen jullie nog niet op afspraak werkten, was het vaak lang wachten.
Alleen die prijsstijgingen! Niet normaal.. Een...
Alleen die prijsstijgingen! Niet normaal.. Een paar jaar geleden nog onder € 20,- voor een knipbeurt, inmiddels betaal ik meer dan 30 euro..

Goede behandeling en service.
Vriendelijk personeel.

Jan van der plas

Over het eindresultaat en de styliste ( marije) ben ik uiterst tevreden, alleen de periodieke prijsverhogingen vind ik te ver gaan.

Jeanne Aanraad

Niks toe te voegen het is allemaal perfect !

Patrick

Prettige kapsalon. Het maken van een afspraak gaat gemakkelijk. De koppeling in de email-bevestiging naar de Google agenda kan wel beter. Als ik voor de afspraak kom, ben ik altijd direct aan de... Prettige kapsalon. Het maken van een afspraak gaat gemakkelijk. De koppeling in de email-bevestiging naar de Google agenda kan wel beter. Als ik voor de afspraak kom, ben ik altijd direct aan de beurt. Na een minuut of 20 sta ik weer buiten met een prima geknipt kapsel en kan ik er weer zes weken mee vooruit

Super vriendelijk en professioneel personeel

Mooie service, vriendelijk personeel!

Goed geknipt en leuke meiden

Service verbeteren …. Hoeft voor wat mij betreft niet, leuke sfeer. Suus is een smaakmaakster, altijd lief EN gezellig

Ik vind het allemaal top!