Annette

Altijd heel tevreden over het resultaat en de prijs. Ook fijn te kunnen afspreken.

Mariska de Ruiter

Fijne kapsalon met heel vriendelijke en professionele kapsters.
Prijs is alleen heel hard gestegen de laatste jaren. Een verdubbeling ten opzichte van een paar jaar geleden

José nijs

Altijd vriendelijk en gezellig goede service

Online afspraak gemaakt. Daar lag de prijs lager indien ik binnen zoveel uur een afspraak zou maken. Ik betaalde echter de volle mep. (Enige kritiekpunt, want rest was prima: m'n vriendin zei: beste... Online afspraak gemaakt. Daar lag de prijs lager indien ik binnen zoveel uur een afspraak zou maken. Ik betaalde echter de volle mep. (Enige kritiekpunt, want rest was prima: m'n vriendin zei: beste kapsel dat je ooit gehad hebt) Heb die euro's laten zitten.

Ulrike Mertins Beerlage

Ik vind jullie helemaal Top !!!!!!

Personeel is vriendelijk en competent, goed advies. Salon heeft een leuke uitstraling

Jammer dat er weinig personeel is was vroeger veel drukker toen je zo kon binnen lopen MAAR ik snap het wel de tijd is ook veel veranderd

Aardige bediening...goede regeling voor afspraak. Zeer tevreden over kapster.

Ik vind het nú wel aam het duurder kant als dat je wil doen is extra ,vroeger warren de behandeling pakketen daar zijn nu niet meer zo aantrekkelijk. Maar ja wat is nú niet duurder geworden