Vriendelijke en vakkundige medewerkers. Geen lange wachttijden en gunstige prijs.

Anna

Jammer van die prijsverhogingen op een rijtje.
Binnen een paar maanden 25 euro omhoog gegaan voor hetzelfde kapsel. Snap dat alles omhoog gaat in deze tijd maar dit is wel erg absurd!!!!!

Diana van Hage

Producten van matrix waarom wordt dat uit de schappen gehaald en meer kleuren verf waar je uit kan kiezen zeker de grijs tinten

Is prima allemaaal
maar de prijs 33 euro voor wassen en knippen is erg hoog .in korte tijd veel verhogingen .jammer
gaat wel overwegen om anders te doen

Je gaat tevreden eruit en iedereen is super vriendelijk kom er al jaren en komen er hoop ik weer jaren bij.
Super tevreden.

Goeie kapsters. Fijn online afspraak plannen

Haar knippen echt zo duur geworden!

Annette

Een prima kapsalon, dat voor mij geen verbetering nodig heeft. Zie mijn eerdere antwoorden/ reacties op de vragen.

Susanne

Brainwash kappers luisteren goed naar jou wensen. In een ongedwongen sfeer leveren zij een mooi resultaat zo dat jij helemaal tevreden de kappersvak verlaat. Ook de prijzen zijn zeer aantrekkelijk... Brainwash kappers luisteren goed naar jou wensen. In een ongedwongen sfeer leveren zij een mooi resultaat zo dat jij helemaal tevreden de kappersvak verlaat. Ook de prijzen zijn zeer aantrekkelijk in vergelijking met andere kapperszaken

Zeer vervelend dat er geen telefonisch contact mogelijk is.