Peggy

De kapster Gwen weet wat ze doet en kan erg goed knippen. Een deskundige professional.

Erg duur geworden

De stylist luistert wat ik wil, en denkt mee hoe het geknipt gaat worden, super fijn.

Wijnand

Vlotte behandeling, deskundige en vriendelijke medewerkers

Angela Erkelens-Koopman

Wellicht een idee om de klant die een nieuwe look uitprobeert te vragen of in het klantensysteem een foto opgeslagen mag worden.
Zodoende ziet de medewerker welke stijl er is geknipt en kan...
Zodoende ziet de medewerker welke stijl er is geknipt en kan dat naar tevredenheid herhaald worden.
Bij haarkleuring de kleurcodes in het klantensysteem voeren, zodat dit ook terug te vinden is.

Johan

Onderscheid jezelf door goede service die ook 5 euro goedkoper kan zijn als de concurrent, want met 20 minuten is iemand geknipt! Ook dan kan een kapsel goed zijn, de wereld is duur en kapper zo... Onderscheid jezelf door goede service die ook 5 euro goedkoper kan zijn als de concurrent, want met 20 minuten is iemand geknipt! Ook dan kan een kapsel goed zijn, de wereld is duur en kapper zo langzamerhand ook in een paar jaar tijd er 50% bij!

Goede kapper! Alleen mogen de kosten wel wat lager, alles word erg snel duurder, om de zoveel maanden

Suus

Ik vind de prijzen in korte tijd enorm gestegen. Ik kom iedere maand om mijn uitgroei te kleuren maar denk erover het voortaan thuis met een pakje te doen omdat het zo enorm duur is geworden. Ik vind de prijzen in korte tijd enorm gestegen. Ik kom iedere maand om mijn uitgroei te kleuren maar denk erover het voortaan thuis met een pakje te doen omdat het zo enorm duur is geworden.
De speciale pakketten zijn ook we g.
Ook voor mijn 2 zoons van 12 en 15 jaar wordt het te duur voor €33 per keer. Dat zijn tarieven van mijn oude kapsalon en dat ben ik juist weg gegaan
omdat het de helft scheelde jij jullie.

Geurtje van der Graaf

Ik vind het er altijd gezellig , er word naar je geluisterd wat je wil en je krijgt advies om iets wel of niet te doen
Misschien is dat ook per stylist verschillend ik heb altijd dezelfde