Prima salon, Goede kappers. Heel goed resultaar elke keer.

Henk

Te hoge prijsstijging

Henny

Ik moest een online afspraak annuleren. Gelukkig kon dat per telefoon met filiaal de Terp.

De zaak is toe aan onderhoud

Monique Acda

Fijne vriendelijke en goede stylisten die mij altijd met een goed geknipt en gekleurd hoofd de zaak laten verlaten.

Hans Bijl

Makkelijk om afspraak te maken, aardig personeel, snelle en goede resultaten. Wel even geschrokken van flinke prijsverhoging….

Hans

Prettige salon, vriendelijke mensen,
Goede kapster Anouk.

Nick

Voor mijn haar hoeven ze alleen de tondeuse te gebruiken. De gegevens staan in de computer dus het resultaat is ook altijd naar verwachting. De prijs is goed en het praatje gezellig en ik kan... Voor mijn haar hoeven ze alleen de tondeuse te gebruiken. De gegevens staan in de computer dus het resultaat is ook altijd naar verwachting. De prijs is goed en het praatje gezellig en ik kan binnenlopen zonder afspraak ( als dat zo uitkomt). Dus ik blijf nog wel een tijdje klant! ;)

Altijd heel vriendelijke kapsters, word snel geholpen en er wordt echt naar je wensen geluisterd!

Marjon

Ik kom al heel lang bij brainwash in de Haagse beemden en wordt altijd goed en leuk behandeld door Fenna!