Kom al jaren bij BW
Prijs, haren kleuren en dat dit 5w mooi blijft vind ik fijn.
Maar ook dat ik altijd dezelfde stylist heb is super

Arenda

Heel vakkundig en bovendien heel gezellig!

Geen suggesties heel tevreden

De betreffende medewerkster (ik kwam voor het eerst bij Brain Wash) in Aalsmeer was oprecht geïnteresseerd in mijn wensen, stelde met een paar trefwoorden voor hoe ze dacht om mijn wens uit te... De betreffende medewerkster (ik kwam voor het eerst bij Brain Wash) in Aalsmeer was oprecht geïnteresseerd in mijn wensen, stelde met een paar trefwoorden voor hoe ze dacht om mijn wens uit te voeren. Ze was geconcentreerd en tegelijkertijd voorkomend in de omgang. Een aangename kennismaking en ik ga een dezer dagen een nieuwe afspraak inplannen.
Wellicht interessant voor Brain Wash om te weten; ik kom vanuit Amstelveen naar Aalsmeer omdat de kwaliteit van het knippen (en misschien even belangrijk) en de sfeer in de zaak positief onderscheidend zijn.!

Ik ben de laatste 2x door een blonde mooie vrouw geholpen (haar broer was ziek en overleden) , die heeft me perfect geholpen, ik weet haar naam niet, maar ik zou graag weer door haar geholpen... Ik ben de laatste 2x door een blonde mooie vrouw geholpen (haar broer was ziek en overleden) , die heeft me perfect geholpen, ik weet haar naam niet, maar ik zou graag weer door haar geholpen worden. De anderen zijn ook goed natuurlijk.

Beste kapper zaak !

Wil

Vriendelijk meedenkende kapsters, luisteren naar jou als klant om tot het gewenste resultaat te komen

Anko Holthuis

Zie voorgaande antwoorden

Suzanne

Gezellige meiden in de salon. Altijd tijd voor een praatje en de behandeling is naar tevredenheid!