Liesbeth

Ik ben zeer tevreden over de styliste. Zij verstaat het vak heel goed!

Marcel Hoogendijk

Er wordt rekening gehouden met jouw wensen, het resultaat mag er dan ook zijn, prettige ambiance, goede service.

Prima kapsalon. Merk wel soms dat nieuw personeel met de tondeuse wat minder tijd neemt als personeel wat er langer werkt. De prijs voor tondeuzen zou wel weer terug mogen na 10€

Jolanda

Vriendelijke en goede kapsters en voor een redelijke prijs👍

Frans

Zeer goed, een dikke pluim.

Diana

Alleen als ik de volgende keer vraag om niet bij mijn oren te scheren zal ik het wel fijn vinden als het ook niet wordt gedaan, ik heb er wel een paar dagen last van gehad (operatie-oor)

Vriendelijk personeel

W. Derix

Elke 6 weken maak ik een afspraak bij dezelfde styliste voor de uitgroei en tevens knippen van mijn haren. Dit naar alle tevredenheid. Ik hoop dat de prijs voor de behandeling voorlopig hetzelfde... Elke 6 weken maak ik een afspraak bij dezelfde styliste voor de uitgroei en tevens knippen van mijn haren. Dit naar alle tevredenheid. Ik hoop dat de prijs voor de behandeling voorlopig hetzelfde blijft…

De kapsalon zou wel wat beter schoon gemaakt mogen worden. En die kleur oranje vind ik echt niet mooi, straalt niets uit.

Gerry Schoenmakers

Gezellige mensen werken in locatie Asten. Vriendelijk en behulpzaam. Ik kom er graag.