Ronald

Altijd goed geholpen. Ook al hebben ze een personeelstekort de meiden zijn altijd vrolijk en doen netjes hun ding.

Wel afhankelijk van wie je helpt, en het goede informatiesysteem dat jullie hebben. Deze keer was het top

Hille

Oranje uitstraling en interieur, is te veel aanwezig,. Het interieur magwel wst warmer…

Petra v Esch

De stylisters Jorinda en Kim zijn toppers en weten echt wat ze doen!!! Daarom kom ik zeer graag terug!!!

De kapsters bij brain wash zijn heel vriendelijk en goed. Ze geven goed advies en het haar ziet er vrijwel direct veel beter uit in tegenstelling tot andere ervaringen bij andere kapsalons, Het... De kapsters bij brain wash zijn heel vriendelijk en goed. Ze geven goed advies en het haar ziet er vrijwel direct veel beter uit in tegenstelling tot andere ervaringen bij andere kapsalons, Het enige minpuntje is dat de prijzen zo gestegen zijn.

Corrie Martinez

De kapsalon mag wel een keertje opgeknapt worden.

tevreden klant

Kan meestal goed een afspraak inplannen online en dan hoef je ook bijna nooit te wachten. Je wordt er door vriendelijk personeel geholpen en het resultaat is ook altijd zoals gewenst.

Timy

Ben heel tevreden met de gehele behandeling, vanaf binnenkomst tot dat ik weer vertrok

Pien

Goeie sfeer, goeie kapsters, kom er al jaren! En dit zal altijd mijn vaste salon zijn.