De prijs aanpassen voor als je haar niet gewassen wordt. Dit wordt bijna nooit gedaan. Daar ga ik akkoord mee, maar de prijs klopt dan niet. Vaste klanten op de hoogte brengen dat de prijs veranderd... De prijs aanpassen voor als je haar niet gewassen wordt. Dit wordt bijna nooit gedaan. Daar ga ik akkoord mee, maar de prijs klopt dan niet. Vaste klanten op de hoogte brengen dat de prijs veranderd wordt, dan sta je niet voor een verassing als je moet afrekenen. Tevens vaste klanten meer waarderen en ze ergens mee tegemoet komen

H Marotel

Goede service en heel makkelijk met afspraak maken.

Hetty Smallenburg

Hele lieve en fijne goed personeel en behulpzaam echt Prima.

Mervyn

Mo is een goeie kapper en hele vriendelijke man. Hij begrijpt goed wat je wens is, evenals de bedrijfsleidster die nu een periode met zwangerschapsverlof was.

Alex

Graag de reserverings tool uitbreiden dat je ook meteen een tijdslot kan reserveren voor je kind. Nu moet je steeds twee keer alles doorlopen. En er misshien een account aan vast maken dat je niet... Graag de reserverings tool uitbreiden dat je ook meteen een tijdslot kan reserveren voor je kind. Nu moet je steeds twee keer alles doorlopen. En er misshien een account aan vast maken dat je niet steeds alles hoeft in te vullen.

Vriendelijk mensen goed geknipt door fatiema

Sandra

Super mooie salon met zeer vriendelijk ervaren kapsters!

Ik vind het een prima zaak. Personeel is zeer vriendelijk. Ik word perfect geholpen. Echt een aanrader.

H.

Hele aardige en vakbekwame styliste Lotte heeft mijn haar echt naar mijn zin geknipt!

Hans farla

Word altijd super geholpen m’n haar ziet er ook altijd heel goed uit ik ben erg tevreden en m’n stylist luisterd ook altijd hou ik het wil en geeft ook goede tips