Kees

Goed dat jullie een eigen productlijn zijn begonnen! Milieubewust ook nog, met de hervulbare shampoofles. Wel jammer dat mijn favoriete product, die geweldige matte klei (Maximaal mat) niet altijd... Goed dat jullie een eigen productlijn zijn begonnen! Milieubewust ook nog, met de hervulbare shampoofles. Wel jammer dat mijn favoriete product, die geweldige matte klei (Maximaal mat) niet altijd leverbaar is.

Ik ben erg tevreden over het resultaat. Karin is erg vakkundig en knipt en kleurt prachtig. Echter twijfel ik wel om over te stappen omdat ik de prijsstijging enorm vind. Het is bijna niet te... Ik ben erg tevreden over het resultaat. Karin is erg vakkundig en knipt en kleurt prachtig. Echter twijfel ik wel om over te stappen omdat ik de prijsstijging enorm vind. Het is bijna niet te betalen.

Goed geholpen, mooi gekleurd en geknipt. Top! Bedankt Anne

Diederick Brouwer

Sinds ik naar Dukenburg ben gegaan is het beter . Beuningen werkt personeel wat niet eens weet hoe ze een schaar moeten vasthouden bijna . Ben erg tevreden

Sylvia

Shannen geeft mijn haar de perfecte snit. Topgame!

Mary

Prima salon met goede kappers met hart voor het werk

Kosten voor knippen en haar wassen aanpassen. Indien wassen niet nodig is, dan dus alleen prijs voor knippen.

Ben al sinds april 2008 heel blij met jullie

Bert

Het knippen en wassen is prima. De prijs gaat echter wel erg snel omhoog voor een behandeling van max 10 minuten. Daar zie ik graag wat verbetering. De oplossing om frequenter te komen vind ik geen... Het knippen en wassen is prima. De prijs gaat echter wel erg snel omhoog voor een behandeling van max 10 minuten. Daar zie ik graag wat verbetering. De oplossing om frequenter te komen vind ik geen oplossing. Dat scheelt ook maar erg weinig qua euro's.