Mieke Touw

De dames zijn altijd even gezellig en knippen stuk voor stuk mijn haar altijd goed. Ik kom er altijd graag om mijn haar te laten knippen en een gezellig praatje te maken.

Arnold Huibregtse

Fijne salon, fijne medewerkers. Kunnen ook goed overweg met mijn autistische zoon.

Sw

Super fijne zaak ! Je wordt prettig geholpen

Prima kapsters, vriendelijk, gezellig , goede service 👍

Corinne

Prijs-Kwaliteit is top!!

Frans Peters

Fijne kapper waar je persoonlijk wordt benaderd. Kom hier al vanaf het begin.

Anneke

Leuk personeel gezellige sfeer en luisteren goed naar je wensen.

Natascha

Ga er altijd weer blij naar huis.
Helemaal weer happy ☀️👌

Joris

Fijne plek om je haar te laten knippen en wassen. Kleuren geen ervaring, tot nu toe :-)

Vriendelijk en kundig personeel die je wensen onthouden voor een volgende knipbeurt, fijn.

Tenslotte prettig dat er bijna altijd een afspraak op korte termijn (online) valt in te plannen.

Miriam Toepoel

Ik heb een kleine beurs en kom daarom ook graag bij jullie. Helaas is het verven te duur geworden voor mij en kan ik dit nog maar 1x per jaar laten doen. Stylistes zijn heerlijke meiden en man.... Ik heb een kleine beurs en kom daarom ook graag bij jullie. Helaas is het verven te duur geworden voor mij en kan ik dit nog maar 1x per jaar laten doen. Stylistes zijn heerlijke meiden en man. Leuke fijne salon