Altijd met plezier er naar toe!

Fimke

Uitstekende styliste (Angela)

De vrijer

Vermoedelijk en goed

Werd heel goed geholpen en waren erg vriendelijk. Ben er vaker geweest en was altijd erg tevreden zijn een tijd in hoofddorp geweest omdat mijn man ook zijn haar liet knippen, maar daar is het... Werd heel goed geholpen en waren erg vriendelijk. Ben er vaker geweest en was altijd erg tevreden zijn een tijd in hoofddorp geweest omdat mijn man ook zijn haar liet knippen, maar daar is het vaak.zo druk dat ik lang moet wachten tot er plaats is endaarom ben ik weer in aalsmeer geweest waar ik ook erg tevreden was.

Jenny

Brainwash Goirle heeft prettige sfeer, is klantgericht en stylist Jolanda helemaal top.

Inge de Mos

Fijn om een afspraak te maken voor klant en kapster 😊

Maud

Hele lieve kappers en ik word altijd snel geholpen en was heel blij met het resultaat toen Sanne me had geknipt. Het enige puntje voor feedback is dat het niet altijd schoon is in de zaak. De... Hele lieve kappers en ik word altijd snel geholpen en was heel blij met het resultaat toen Sanne me had geknipt. Het enige puntje voor feedback is dat het niet altijd schoon is in de zaak. De wasbakken waar je haren worden gewassen zitten vaak nog haren in van de vorige klant. Dat is minder prettig.

RICO WENZEL

Best zeer tevreden over resultaat

Lucas Maaswinkel

Top personeel, erg aardig en goed eindresultaat