Onduidelijke prijsverhoging heel vervelend. Bijvoorbeeld het afschaffen van de pakketten

Bianca Audenaerdt

Ik ben tevreden!

Edwin Kruize

Zeer goede kapsalon en zeer vriendelijk personeel

Kevin

Laat me beginnen met te zeggen dat ik al jarenlang mijn haar laat knippen bij deze fantastische salon. Vanaf het moment dat je binnenstapt, voel je de warme en gezellige sfeer die er hangt. De... Laat me beginnen met te zeggen dat ik al jarenlang mijn haar laat knippen bij deze fantastische salon. Vanaf het moment dat je binnenstapt, voel je de warme en gezellige sfeer die er hangt. De kapsters zijn niet alleen professioneel, maar ook ongelooflijk spontaan en lief.
Het is alsof je een bezoek brengt aan goede vriendinnen, terwijl je tegelijkertijd een geweldige knipbeurt krijgt.

Wat ik zo bewonder aan deze kapsters is hun vermogen om precies te weten wat bij mijn haar past, zelfs zonder dat ik het hoef te vragen. Ze zijn als ware haarfluisteraars, en ik vertrouw hun advies volledig. Het is geruststellend om te weten dat ik altijd met een prachtige coupe de deur uitloop, dankzij hun expertise.

Eén kleine wens die ik zou hebben, is dat er meer kapsters met dezelfde geweldige ervaring zouden kunnen aansluiten. Hoewel de twee die er meestal zijn al geweldig werk leveren, zou het fantastisch zijn om nog meer getalenteerde professionals toe te voegen aan het team.

Kortom, als je op zoek bent naar een salon waar je niet alleen een fantastische knipbeurt krijgt, maar ook wordt omringd door warmte, vriendelijkheid en deskundigheid, dan is dit de plek voor jou. Ik kan het niet genoeg aanbevelen!

Klant brainwash roosendaal

Ik vind de salon niet zo mooi. De kappers niet zo spontaan. MAAR ik ben geknipt door een man de laatste keer. Hij was niet de snelste, maar het resultaat is super!

Fijne en goede behandeling, werken keurig op tijd

Ron Wellin

Kapsters zijn altijd vriendelijk en vakkundig.
Mede daarom ben ik al jaren vaste klant.

Els

Super behandeling, heel goede service en het eindresultaat is altijd goed

All Super, friendly people