Snel en aardig geholpen

Marjola

Kom altijd naar ijsselmonde de dames zijn altijd gezellig en ze knippen me goed ik rijd altijd van oude tonge naar ijsselmonde het zijn top meiden

yves

Heel vriendelijke medewerkers kennis van zaken.

Gert

Top styliste, goeie sfeer, en altijd blij met het resultaat.
Vind alleen de prijzen wel steeds hoger worden waar je een paar jaar geleden voor 16,- kon zit je nu op 23 euro

Trudy

Prima kapper met capabel personeel. Tr

Prijs/kwaliteitverhouding en fijne kapster :)

H. Aarkleur - Blond

De stylisten bij Brainwash zijn allemaal toppers. Ze geven je goed advies en nemen echt uitgebreid de tijd voor je. Minpuntje vind ik wel dat het er in de salon niet heel schoon uitziet. Vooral de... De stylisten bij Brainwash zijn allemaal toppers. Ze geven je goed advies en nemen echt uitgebreid de tijd voor je. Minpuntje vind ik wel dat het er in de salon niet heel schoon uitziet. Vooral de haren tussen de wieltjes van de krukken en de stoffige mandjes waarin haarklemmen, kammen etc liggen zien er niet representatief uit. Maar over de service ben ik heel tevreden en daar gaat het om. Ik ga altijd weer met een goed gevoel naar huis na een bezoek aan deze salon.

Prima meiden die er werken

J. Knijff

Ik word hier altijd vakkundig en vriendelijk behandeld. Ik kom hier al jaren en ben zeer tevreden.

Snelle behandeling, keurig op tijd.