Was goed geknipt door kapster

Ilse de schoolmeester

Goed dat je zelf je kapster kan kiezen

Ik ben zeer tevreden Anne knipt mij altijd. Ik maak iedere 6 weken een afspraak. Ik vind het alleen vervelend dat ik niet kan telefoneren

Marie

Prima kapsalon, maar is de laatste jaren wel een stuk duurder geworden, dat is jammer.

Renate de Kock

Super leuke en kundige meiden die in staat zijn mee te denken en adviezen te geven en je het gevoel geven dat je welkom bent. Onderling is de sfeer ook erg goed en dat geeft een hele gezellige en... Super leuke en kundige meiden die in staat zijn mee te denken en adviezen te geven en je het gevoel geven dat je welkom bent. Onderling is de sfeer ook erg goed en dat geeft een hele gezellige en relaxte sfeer. Ik ben een zeer tevreden klant en zou deze salon zeker aanraden.

Elly Beekman.

Ik kom al jaren bij brain wash leiden ,gezellige ,lieve Meiden en omdat ik zelf kapster bent geweest mag ik mij er altijd lekker mee bemoeien.

Migelijkheid om in de avond een afspraak te kunnen hebben

Service is prima , wel stoor ik mij vaak aan de haren op de grond en dan vooral op richeltjes en plinten. Ook dat graag goed vegen, ziet er onhygiënisch uit. Toch kom ik terug!

Paula

Roos knipt mijn haar al haren,als geen ander

Goed personeel in overleg is bijna alles mogelijk