Ik vind brain wash hellemaal bij mij passen

Hans Visser

Hoofdmassages extra geven

Geen veranderingen

Karin Muller

Gewoon goede behandeling. Vriendelijke medewerkers die goede tips hebben en meedenken.

Altijd keurig op tijd met prima behandeling en resultaat

Fijne kapsalon met goede kapsters!

Shiona Kamermans

Een prima kapper met leuk kappers!

Anni

Jarenlang klant geweest.
Helemaal in mijn nopjes met mijn vaste kapster op het Binnenhof Ommoord. Zij weet precies wat ik wil. Andere 2 meiden zijn ook goed maar het is het steeds nét niet. Jarenlang klant geweest.
De prijsstijging van 19 naar 26,50 voor een tondeuse/knipbeurt binnen 20 minuten vind ik te gék voor woorden.
Óók het niet binnen 1 week terecht kunnen ...als ik nu op 24 januari boek is de eerstvolgende mogelijkheid 6 februari en daarna 2 maart. Dan heb ik ingevoerd 'dat het mij niet uitmaakt door wie ik geknipt word' én ik ben de makkelijkste klant, tondeuse/knip en binnen 20 minuten weer buiten.
'Mijn' kapster is momenteel uitgeschakeld door ziekte en de wachttijden zijn te lang, al tijden.
Hoog tijd om meer personeel op het BInnenhof neer te zetten want met 2 medewerksters is het niet te doen.
Ik ben nu overgestapt naar een kapper dichterbij, dezelfde week plek, goedkoper én goed geknipt.

Hetty Smits

Je wordt op je wenken bediend.

Sebastiaan

Prima behandeling, gezellig en goed resultaat. Ook erg knap dat de dames herinneren waar ze de vorige x over gesproken hadden, dat zorgt wel voor klanten binding. complimenten daarvoor.