Diny

Vriendelijk personeel, prijs is nog betaalbaar en tof dat je gewoon een afspraak kunt maken. Je wordt er gewoon goed en vriendelijk geholpen.

Jammer dat de vestiging in de Aarhof gesloten is.
Daar was het knusser.

Leuk personeel. Vaak door dezelfde dame geknipt die erg kundig is en heel vriendelijk. Alleen vind ik de prijs wel erg duur worden, dus als ik een goedkopere vind, denk ik dat ik toch die eens zal... Leuk personeel. Vaak door dezelfde dame geknipt die erg kundig is en heel vriendelijk. Alleen vind ik de prijs wel erg duur worden, dus als ik een goedkopere vind, denk ik dat ik toch die eens zal proberen

Ik vind dat je er goed geholpen word.
Fijn personeel.
Goed geknipt

Ik begrijp de stijging van kosten voor iedere ondernemer, maar ik vind dat de prijs wel erg omhoog is gegaan.

Goede behandeling en een gezellige sfeer

Gezellige meiden wordt al jaren met plezier geholpen kijk altijd uit naar mijn afspraak. De salon op zich zou best een beetje gezelliger mogen zo steriel al die salons oranje Bennink Nederland al... Gezellige meiden wordt al jaren met plezier geholpen kijk altijd uit naar mijn afspraak. De salon op zich zou best een beetje gezelliger mogen zo steriel al die salons oranje Bennink Nederland al vaker in een salon geweest Ridderkerk meiden binnenkort kom ik wrrr

Degene die mij knippen zijn gewoon toppers klantvriendelijk