Marc Schmitz

Nog meer mooie en lieve dames in de shop !! 🤭🤭😆😆

Ge Bult

Vriendelijke, gastvrije en behulpzame medewerkers

Adam

Gemakkelijk te reserveren, fijne reminders, vriendelijke personeel en professioneel resultaat.

Betty

Het is goed zoals het nu is, meer openingstijden misschien.

Ben al meerdere keren geknipt door Judith en altijd zit mijn haar daarna goed. Ook na lang twijfelen enige maanden geleden mijn grijs wordende haar door Judith laten kleuren. Superblij mee, ze... Ben al meerdere keren geknipt door Judith en altijd zit mijn haar daarna goed. Ook na lang twijfelen enige maanden geleden mijn grijs wordende haar door Judith laten kleuren. Superblij mee, ze luistert goed naar wat je wil en geeft goed advies. Altijd fijn en gezellig om door haar behandeld te worden👍👍

Anne Marie & Stephanie

Super kapster, Goed advies, &prachtige resultaat

Sariska

Goede service, vriendelijk personeel, en nemen de tijd voor je.

Marietta Feltkamp

Sueda is top, knipt altijd goed en zorgvuldig, en ze is heel aardig.

Martien van Leent

Vroeger kwam ik wel eens bij Brain Wash Westermarkt en was daar niet te vrede, de sfeer was niet oke, geen vaste kapster en lange wacht tijden. sinds ik bij Heyhoef ga heb ik een vaste kapster en... Vroeger kwam ik wel eens bij Brain Wash Westermarkt en was daar niet te vrede, de sfeer was niet oke, geen vaste kapster en lange wacht tijden. sinds ik bij Heyhoef ga heb ik een vaste kapster en heel fijn dat het op afspraak kan

Fijne kapsters! helemaal tevreden