guus

Voor corona kon je ook spontaan binnen lopen ik vind het soms een groot gemis , zeker als je boodscjappen het doen bent in dieren en nog even langs de kapper kon

Joan ZV

Ik ga met plezier naar Brainwash Harderwijk, het is een sfeervol en kundig topteam!

E.otterspeer

Ik kom al 10 jaar bij brainwash cuijk het is er altijd gezellig en ik ga altijd weer blij weg

Leonard

Altijd fijne service en aandacht.

Stephanie

Ik kom elke 6 weken voor een aantal jaar en ben heel tevreden. Allemaal hele vriendelijke dames, makkelijk om een afspraak te maken en ben ook altijd tevreden met het resultaat.

Juni

Altijd een fijn onthaal, de kapsters weten wie jij bent ( bij herhaald bezoek natuurlijk), zij maken het zo dat jij jezelf thuisvoelt in de kapsalon. Altijd vriendelijk en service met een glimlach.

Ik ben heel tevreden en wordt altijd correct behandeld. De dames zijn allemaal heel vriendelijk

Carlijn

Ik ben heel goed geholpen zoals altijd. Ben zeer tevreden over het eindresultaat. Amber is altijd super vriendelijk en doet wat er van haar word gevraagd. Dankjewel Amber

Damian

Je wordt altijd fijn geholpen door vriendelijke meiden die alle tijd hebben voor je.