Ik vind het altijd erg fijn om mijn haren bij jullie te doen en de stylisten zijn altijd erg aardig.

Rick

Toen ik nog naar het Drenthe College ging was dit de kapper waar ik heen ging, poosje niet meer heen gegaan omdat ik werkte in Coevorden, laatst weer heen gegaan en het was geweldig geknipt!... Toen ik nog naar het Drenthe College ging was dit de kapper waar ik heen ging, poosje niet meer heen gegaan omdat ik werkte in Coevorden, laatst weer heen gegaan en het was geweldig geknipt! Harstikke aardige medewerkers, Salon is nog altijd mooi :)

Wilfried

Prijs is te hoog geworden denk niet dat ik nog een keer kom

Jan

Prima zoals het is.

Goed knipwerk met een leuk team

Vriendelijke dames, keurig op tijd, alles schoon, goed licht, koffie prima, goed geholpen...................wat wil je nog meer

Marjolein

Bij brainwash Castricum zijn alle kappers vriendelijk, luisteren naar je wensen, denken goed met je mee. Komen met nieuwe coupe ideeën. Ik loop telkens met een tevreden gevoel naar buiten. De sfeer... Bij brainwash Castricum zijn alle kappers vriendelijk, luisteren naar je wensen, denken goed met je mee. Komen met nieuwe coupe ideeën. Ik loop telkens met een tevreden gevoel naar buiten. De sfeer in de salon is gezellig en vrolijk.

Willem

Prettige zaak en de laatste keren geholpen door dezelfde kapster en goede ervaringen mee. Leuke kapster en zeer attent. Maar gewoon sfeer in de zaak altijd als goed ervaren en goed personeel... Prettige zaak en de laatste keren geholpen door dezelfde kapster en goede ervaringen mee. Leuke kapster en zeer attent. Maar gewoon sfeer in de zaak altijd als goed ervaren en goed personeel alom.
Kortom voor de beste "dos" ga je naar Brain Wash

Monique

Ik vind het een fijne salon, aardige kapsters en de locatie is ook prettig.Makkelijk parkeren!

Erg goede service, kapster was erg meedenkend en gaf goed advies