Shananda

Afgelopen maart kwam ik langs om highlights te laten zetten. Eenmaal aangekomen op de afspraak bleek dat ik te weinig highlights had aangeklikt voor mijn wens. Renske heeft dit verder toegelicht en... Afgelopen maart kwam ik langs om highlights te laten zetten. Eenmaal aangekomen op de afspraak bleek dat ik te weinig highlights had aangeklikt voor mijn wens. Renske heeft dit verder toegelicht en daarna een nieuwe afspraak ingepland. Na de behandeling liep ik met meer dan een tevreden gevoel uit de salon. Top service!

Maria

Ik ben zeer tevreden over de behandeling en het resultaat

Hoe tevreden je bent hangt voornamelijk af van de stylist die je helpt. Ik heb een vaste stylist die precies weet wat ik wil en die zich vriendelijk en professioneel opstelt.

Satish Jairam

Alle medewerksters doen het geweldig sfeer is goed leuke gesprekken kan je voeren service is op en top

Klant

Prima kapsalon, altijd goed personeel. In de coronatiijd zeer zorgvuldig met de regels omgegaan.

Dita

Service is altijd goed

adrie

Prima kapsters en makkelijk afspraken maken digitaal

M

Is makkelijk als je online je kapmster kan inplannen

Prima advies en behandeling

Angelique

De haarstyliste dacht goed mee en was heel aardig. Mijn dochter wilde laagjes en het is precies zo geworden van wat zij in haar hoofd had. Wij komen zeker terug en zullen kiezen voor dezelfde... De haarstyliste dacht goed mee en was heel aardig. Mijn dochter wilde laagjes en het is precies zo geworden van wat zij in haar hoofd had. Wij komen zeker terug en zullen kiezen voor dezelfde styliste.