Pien

Ik ben al heel lang klant van Brainwash en ben zeer tevreden over de behandelingen. Alleen vind ik wel dat de prijzen erg zijn gestegen de laatste jaren. Hierdoor ben ik gestopt mijn haar te laten... Ik ben al heel lang klant van Brainwash en ben zeer tevreden over de behandelingen. Alleen vind ik wel dat de prijzen erg zijn gestegen de laatste jaren. Hierdoor ben ik gestopt mijn haar te laten kleuren bij Brainwash en kleur het nu zelf. ik laat mijn haar nog wel knippen.

E.van Zitteren

Fijne kapsalon blijf terugkomen zolang dat gaat, aardig personeel .

Elly Meijer

Altijd prettige behandeling, of betaald of gratis via actie

Toen jullie had pakket was ik sneller naar kelly en vind altijd leuk maar nu moet lange want prijzen worden elke keer duurder en soms denken moet ik ergens anders goed koper vinden en ikhoop voor... Toen jullie had pakket was ik sneller naar kelly en vind altijd leuk maar nu moet lange want prijzen worden elke keer duurder en soms denken moet ik ergens anders goed koper vinden en ikhoop voor vaste klanten jullie kunnen iets doen.

Service van dienstdoend personeel is al heel fijn.

V.w.b. de producten : staan jullie open voor meer natuurlijke / biologische haarverven? Dat zou een extra verbetering kunnen zijn.

Wordt altijd vriendelijk geholpen en ze geven een goed advies

Femmie Reijerse

Fijne salon fijne kapsters

Hans de Jong

Aangepaste prijs voor mensen met weinig haar (tondeuse!) is een goede en terechte oplossing; de regeling die u korte tijd heeft getroffen om korting te rekenen bij een volgende behandeling binnen... Aangepaste prijs voor mensen met weinig haar (tondeuse!) is een goede en terechte oplossing; de regeling die u korte tijd heeft getroffen om korting te rekenen bij een volgende behandeling binnen een betrekkelijk korte periode, was niet goed en cliƫntonvriendelijk.