Sabrina

Super team bij brainwash Zevenbergen. Heel gezellig, altijd een dolletje en een praatje. Service is uitstekend, en geven een goed en eerlijk advies. Ga zo door !

Ineke

In deze salon nemen ze nog een beetje de tijd voor je èn ik word goed geknipt.

Henry

Gewoon goed voor het geld

Zeer vriendelijke ontvangst en toffe behandeling!

Annette

Goed personeel.gezellig ben altijd blij met het resultaat.1mispuntje ,ik vind het jammer dat de prijzen zo scherp gestegen zijn en dat elke behandeling nu apart berekend wordt

Hans

Langzaamaan vind ik de salon wel aan een update toe. Met name rond de kaptafels zie je wat slijtage. Het zou fijn zijn als je online ook kunt zien wie jou welke dag kan knippen. Laatste tijd niet... Langzaamaan vind ik de salon wel aan een update toe. Met name rond de kaptafels zie je wat slijtage. Het zou fijn zijn als je online ook kunt zien wie jou welke dag kan knippen. Laatste tijd niet meer gezien maar personeel wat buiten voor de salon rookt stoort me. Ga dan naar de achterkant.

Barbara Jean Helmes

Ik kom al jaren bij Brainwash in Midelburg evenals in Rotterdam. Alle kapsters zijn goed
Laatst had ik Samantha, ik vraag haar voor de volgende keer.

Zere tevreden

B haytsma de jong

Goede winkel en goede service

Lia

Degene die mij knipte luisterde goed wat ik wilde, was vrolijk en gezellig. Eindresultaat was precies zoals ik het bedoelde.