Linda Romeijn

Mits je de juiste kapster hebt met meer dan genoeg ervaring ben je hier in zeer goede handen!

Als niet, dan raad ik je aan om te vragen na een kapster met meer ervaring, want anders betaal je hier veel te veel.
Vooral omdat je dan rond loopt met een kapsel waarmee je voor schut staat omdat ze niet de juiste skills hebben.
Dan heb ik het met name over het knippen van het haar als ook hoe het eindresultaat eruit ziet met de nieuwe kleur in je haar.

Marie-José

Kei gezellig en leuk personeel. Alleen de prijs zou wat omlaag kunnen.

Stephanie L.

Heel tevreden, zowel over de service als de behandeling! Heel lieve meiden!

Petervandenboogaart@gmail.com

Prima geholpen

Jan Groen

Hallo heeft u een afspraak! Uh Ja, Wat leuk om je hier te zien, terwijl je wacht op je afspraak wordt je koffie aangeboden in de koffie hoek.

Ze knippen goed en luisteren goed naar je...

Ze knippen goed en luisteren goed naar je wensen. De sfeer is ook heel prettig en ontspannen. Ik kom hier altijd graag terug!

Ben blij dat ik altijd de zelfde kapster krijgt Danni super vriendelijk, en ze weet wat ik als klant wil.

Jamie

Niks vind het goed zo ze geven me goeie tips
En uitleg en nemen ook tijd voor je 👍

Gerda

Een hele fijne en betaalbare kapsalon

Voor mij prima zo

Woon in roosendaal en ga naar de kapper in breda. dat zegt genoeg denk! zij knipt het gewoon altijd goed netjes en de sfeer gezellig