Jullie doen het hartstikke goed.

Giel

Ben zeer tevreden omdat er naar me geluisterd wordt als er bij aanvang wordt gevraagd: hoe wilt u het geknipt hebben.

ITCM Houterman

Fijne en prettige omgeving om in geknipt te worden. Stylisten zijn erg prettig in de omgang. En ik kom er tot nu toe graag om geknipt en of gekleurd te worden. Een aanrader voor een ieder die nog... Fijne en prettige omgeving om in geknipt te worden. Stylisten zijn erg prettig in de omgang. En ik kom er tot nu toe graag om geknipt en of gekleurd te worden. Een aanrader voor een ieder die nog zoekende is naar een fijne en geschikte kapsalon.

Er is voor iedereen veel aandacht en de service is prima.

Vriendelijk personeel en betaalbare prijzen.

Elly de Kroon

Heel gastvrij ontvangen en de medewerkster die mij hielp gaf prima advies en in overleg over de lengte en model was het eindresultaat super mooi!!! Tijdens de behandeling heel leuk gesprek met haar... Heel gastvrij ontvangen en de medewerkster die mij hielp gaf prima advies en in overleg over de lengte en model was het eindresultaat super mooi!!! Tijdens de behandeling heel leuk gesprek met haar gehad. Ik kom echt terug!! Complimenten dames !!!

Iedereen zij leuk gedaan ik bedank jullie en tot ziens

Tatiana

Lieve mensen, goede open sfeer, erg goede kappers en top eind resultaat

Fijn om te komen voor een behandeling.

Mijn haar is prima geknipt en de prijs is uitstekend. Ik was op de afgesproken tijd aan de beurt. Het gaat snel en dat is ook prettig.