Ik vind de prijzen wel erg de hoogte ingeschoten, waardoor ik toch minder snel mijn haar zal laten kleuren of iets langer tijd tussen knipbeurten zal laten.

Vooral zo doorgaan

Niets fijner dan een kapper die doet wat jij wil.
Ik ben zeer tevreden met deze kapsalon, ik vind het zelf wel fijn dat ik altijd dezelfde stijllist heb en dat is in deze salon altijd mogelijk.

Erik

Prima resultaat voor een vriendelijke prijs.Gewoon de prijzen laag houden voor de toekomst is mijn advies.

Natasja

Vriendelijke dames
Ben top geholpen en blij met het eindresultaat

Natasja

Vriendelijke dames
Ben top geholpen en blij met het eindresultaat

Ruud Willemse

Prima behandeling, en alles naar tevredenheid voor een aanvaardbare prijs, dat zouden meer mensen moeten doen, hun Brain gebruiken en er dan nog leuk mee voor de dag kunnen komen! Het juiste adres... Prima behandeling, en alles naar tevredenheid voor een aanvaardbare prijs, dat zouden meer mensen moeten doen, hun Brain gebruiken en er dan nog leuk mee voor de dag kunnen komen! Het juiste adres dus!

Ik ga niet terug naar de Hoogstraat omdat mijn kapster sinds kort op Hesseplaats werkt. Het geeft wel aan hoe tevreden ik ben als ik helemaal naar Hesseplaats ga voor haar. De Hoogstraat zit bij mij... Ik ga niet terug naar de Hoogstraat omdat mijn kapster sinds kort op Hesseplaats werkt. Het geeft wel aan hoe tevreden ik ben als ik helemaal naar Hesseplaats ga voor haar. De Hoogstraat zit bij mij om de hoek.

Angela

Vriendelijke kapster, snelle service, haren mooi geknipt. Ik ben heel tevreden!

Vriendelijke kapsters, goede en attente behandeling.