Gewoon goed en vriendelijk

Dirk.

De prijs is wel aan de hoge kant.Kom al sinds de oprichting van Brain Wash ,het tarief is al verdrie voudigt.

Karin

Leuke zaak, vriendelijke stylist. Kan een afspraak maken vaak voor dezelfde dag dat ik het bedenk. Heel tevreden met het eindresultaat. Dus ik kom zeker terug!

Prettig behandeld luisterde goed naar wensen

Karim

Ik kom.nu bijna een jaar bij brainwash veldhoven city centrum en het bevalt me prima de dames die er werken geven je de tijd ik kom er met het hele gezin heerlijke salon

Karim

Anja

Ik kwam binnen met megaveel klitten in mijn haar, echt niet doorheen te komen. Dacht echt dat ik met stekeltjes naar huis zou gaan, maar niets is minder waar. Mijn hele haar is klitvrij gemaakt en... Ik kwam binnen met megaveel klitten in mijn haar, echt niet doorheen te komen. Dacht echt dat ik met stekeltjes naar huis zou gaan, maar niets is minder waar. Mijn hele haar is klitvrij gemaakt en heb ik er ook nog een leuk kapsel aan overgehouden. Ik krijg alleen maar complimenten. Ben dus echt megablij en tevreden. Nogmaals bedankt Anouk, Nicole en Ilona. Toppers zijn jullie.