Anneliesleeuwe

Fijn dat ik ook extensies kan laten zetten en veertjes

Ik ben een tevreden klant !

Ineke

Je wordt netjes en correct behandeld bij jullie, de producten die verkocht worden zijn fijn in gebruik en niet te duur. Ook handig dat flesjes bijgevuld kunnen worden.
De prijzen van de...
De prijzen van de behandelingen zijn wel omhoog gegaan maar dat heb ik er graag voor over.

Ineke

De prijzen van de...

Aad van der Graaf

Helemaal goed, makkelijk een afspraak te maken, goede en prettige bediening en nog eens goedkoop ook.

Gerard

Ik ben er geweest en mijn zoontje we zijn zeer tevrede

Heel goed geholpen door Ashley. Zij begreep wat ik bedoelde en heeft mij precies de kleur en de styling gegeven die ik wil. Ik kom zeker terug

Jacqueline Boekelman

Niet al te duur en goed gedaan 👍

Corry van Oosterhout

Leuke meiden, vlotte knipsters

Marie-Laure

Vlot geholpen, blij met het resultaat en betaalbaar