Het is fijn dat mijn autistische zoon goed ontvangen wordt en begrepen.

Fijne kapster, vriendelijk en kundig.

Annette.

Ben zeer tevreden. Wordt altijd geholpen door Thiarah. Hoef niets te vertellen. Zij weet hoe ik het wil hebben. Tot op heden altijd tot volle tevredenheid.

Anneke van der Burg

Toen er een stagiaire(?) was liet ze me extra gaan zitten en gaan staan terwijl ik met krukken liep toen. Ze vroeg eerst hoe ik het wilde , waarbij ik moest gaan zitten. Daarna wassen en toen deed... Toen er een stagiaire(?) was liet ze me extra gaan zitten en gaan staan terwijl ik met krukken liep toen. Ze vroeg eerst hoe ik het wilde , waarbij ik moest gaan zitten. Daarna wassen en toen deed ze iets totaal anders dan ik gevraagd had. Ik was te verbijsterd om er op te reageren. In alle andere gevallen gaat alles prima en ben ik zeer tevreden en al jaren klant. Ook nieuwe klanten aangebracht.

Kay

Super tevreden altijd!

Phily

Goedemiddag,
De styliste Wendy is super!!!!
De uitsraling van de zaak zou wat moderner en strakker mogen.
Maar wel de prijs gelijk houden 🫠

Ramona Parotie

Altijd goed. Mijn haar zit altijd perfect na een bezoekje bij Brainwash. Dat doet Vanshika perfect!!!
Vaste behandeling is wassen en föhnen 😀 De andere dames zijn ook altijd super lief!!

Will Pijnappel

Is voor mij helemaal goed zo.

Hans

Jammer dat de prijs steeds hoger wordt, geeft wel een rede om ergens anders te kijken

Prima, tevreden met prijs en kwaliteit