De styliste was een jonge dame die gelukkig de tijd nam voor de behandeling. De andere keren heb ik een andere styliste gehad waarbij ik binnen 15/20 minuten alweer buiten stond met wassen knippen... De styliste was een jonge dame die gelukkig de tijd nam voor de behandeling. De andere keren heb ik een andere styliste gehad waarbij ik binnen 15/20 minuten alweer buiten stond met wassen knippen föhnen. Dit voelde niet klantvriendelijk aan maar meer als een werkende fabriek waarbij ze snel snel moeten behandelen. Als er meer tijd ingestoken wordt voor de hele behandeling voelt de klant dit ook niet aan als een werkende fabriek.

Alie Scharphof

Heel erg jammer vind ik het dat Nijverdall gesloten is het beviel mij daar zo goed !😥

Roy

Ik vind het een fijne salon, service is oké, maar je proeft dat de medewerkers er alleen zijn voor het werk. Verder vind ik de prijzen wat scheef, je betaald voor een knipbeurt en wassen, maar... Ik vind het een fijne salon, service is oké, maar je proeft dat de medewerkers er alleen zijn voor het werk. Verder vind ik de prijzen wat scheef, je betaald voor een knipbeurt en wassen, maar wassen doen ze liever niet. (Knipbeurt alleen voor heren bestaat dus niet) dr prijzen zijn sowieso vrij hoog.

Sommige kapsters zijn erg gereserveerd

Fijn dat je nu online kunt reserveren en kunt aangeven wie jouw knipt

Nelly Suylekom

Ik ben super tevreden

Hanny

Ben zeer tevreden heb altijd de zelfde kapster zij weet wat mijn wensen zijn .
Jammer dat zij de kapsalon gaat verlaten .

Terry Pangkey-Isaak

Goede service, klantvriendelijk, gezellige kapsalon en weten precies wat je wilt.

Debbie

Ja heel goed en lieve mensen