Prima kapbehandeling altijd, deskundige leuke kappers, dus alle reden om te blijven.
Ook het plannen van de behandeling in line werkt perfect als klant, dus helemaal tevreden!
Ga zo...
Ga zo door, alle lof voor de dames!

Fijn dat het na de Corona nu op afspraak gaat.
Jammer dat ze momenteel onder bezet zijn.
Hebben niet altijd tijd om dan de telefoon aan te nemen.

Voel me altijd welkom en heb een leuke band met de medewerkers

Linda

Lieve meiden die met je mee denken. Mijn haar was te donker geverfd bij een andere kapper en bij Brainwash hebben ze het weer lichter gekregen. Ben er heel erg blij mee!

Truus Brands

Vriendelijk personeel heeft veel aandacht voor de klant.

Ik word altijd goed en vriendelijk geholpen en bij vragen even vriendelijk beantwoord.

Altijd een goede sfeer en zeer vriendelijk

Opmerking: Ik ben de laatste keer bij de vestiging klein grachtje geweest en niet bij de vestiging aan de assendorp zoals vermeld in de enquête. De uitvoering van de behandeling was perfect.... Opmerking: Ik ben de laatste keer bij de vestiging klein grachtje geweest en niet bij de vestiging aan de assendorp zoals vermeld in de enquête. De uitvoering van de behandeling was perfect. Vriendelijke dame, keurig verzorgde behandeling en qua tijdsduur ook goed.