Froukje

De stylist is erg goed en de behandeling is uitstekend. Goede sfeer in de zaak.

Om de zelfde kapster te krijgen is misschien mogelijk een afbeelding van ze te tonen dat je dan kunt aanklikken????

Marianne Dekker

Prima service

Francien

Altijd weer een klein feestje. Omdat mijn haar weer geknipt en of wordt gekleurd. Voor mij persoonlijk maakt het niet uit wie van de dames dit doet doet,ze verstaan allemaal hun vak. Geven advies... Altijd weer een klein feestje. Omdat mijn haar weer geknipt en of wordt gekleurd. Voor mij persoonlijk maakt het niet uit wie van de dames dit doet doet,ze verstaan allemaal hun vak. Geven advies mocht je iets anders willen maar nog niet exact weten wat en of het kan.Ontzettend aardige meiden!

Toon

Vriendelijke, kundige stylist. Luisterde goed naar mijn wensen. Bovendien is het resultaat goed!

Greeboo

Was in Alphen aan den Rijn al klant en kon gelukkig sinds 2 jaar in Emmen te wonen wéér naar Brainwash.

Maureen

Na jaren heb ik eindelijk een kapster gevonden die de uitdaging aan ging. Ik heb lang haar en de meeste kappers willen dan alleen de puntjes knippen want "meer" zie je toch niet. Gelukkig was Denise... Na jaren heb ik eindelijk een kapster gevonden die de uitdaging aan ging. Ik heb lang haar en de meeste kappers willen dan alleen de puntjes knippen want "meer" zie je toch niet. Gelukkig was Denise het hier niet mee eens en zij heeft mijn haar hartstikke leuk geknipt. Ze heeft er echt haar tijd voor genomen. En het resultaat is super.

Tijdens het knippen hebben we gezellig gekletst en heeft ze nog wat advies gegeven hoe ik het beste mijn haar kan behandelen.

gerry van fulpen

Ga met veel plezier naar Brain Wash
fijne meiden en gezellig
altijd een bakkie koffie
nou wat wil je nog meer
en ga altijd tevreden de deur uit
gr gerry

Harry bakker

Ik vind het een gezellige kapsalon