Petra

Prijzen worden wel steeds hoger en hoger
Wat maakt dat je soms toch maar een maandje langer wacht om naar de kapper te gaan

Heel goede service,maar mag wel stoppen met opslagen van de prijzen is ongeveer om de3 maanden dat de prijs omhoog gaat,als dat zo blijft stijgen zoeken we andere kapper

Super vriendelijker kapsters, kapster die onze zoon heeft geknipt/geschoren doet dit ook echt goed. Omdat hij licht haar heeft zie je vaak, anders meteen ook al als het niet goed is gedaan.

Prima behandeling en vriendelijk en vakkundig personeel en goede voorlichting van producten

Van de Wiele Agnes

Zeer tevreden

Heel jammer dat Someren de deuren heeft gesloten… jammer jullie de dames zo aan de kant gezet hebben.. en geen keus hebben gegeven die beter bij hen aansloot

Vriendelijke ontvangst , prima behandeling en tevreden naar huis . Wat wil je nog meer .

I am customer the last 8 years. I am very satisfied for the service and especially for the hairdresser Naousad

Hennie Hahn

Ben erg tevreden