Ik vond de prijs redelijk maar jullie zijn nu gewoon duur. Prijsverdeling naar lengte klopt niet. Iemand met kort haar kan een kapsel vragen in laagjes geknipt. dit is meer werk dan iemand met lang... Ik vond de prijs redelijk maar jullie zijn nu gewoon duur. Prijsverdeling naar lengte klopt niet. Iemand met kort haar kan een kapsel vragen in laagjes geknipt. dit is meer werk dan iemand met lang haar die alleen de onderkant recht wil laten knippen. Mee eens?

Prettige sfeer in de kapsalon

Prettige sfeer in de kapsalon

Ik ben over de haarbehandeling en personeel in de salon in Stein zeer tevreden, alleen de prijs gaat mij zeer tegenstaan. Op korte tijd zijn meerdere prijsaanpassingen toegepast. In het plaatselijke... Ik ben over de haarbehandeling en personeel in de salon in Stein zeer tevreden, alleen de prijs gaat mij zeer tegenstaan. Op korte tijd zijn meerdere prijsaanpassingen toegepast. In het plaatselijke winkelcentrum is een kapsalon welke bijna de helft goedkoper is.Als het zo doorgaat zal toch moeten overwegen om over te stappen.

Eerst kostte met tondeuze 10 euro
toen 12,50 en nu 15 euro
Als jullie nog duurder worden ga ik wel naar de turk

Karin Pierik

Alles prima maar ik zou zeker niet meer met de prijs omhoog gaan want de concurrentie staat op de loer. Zou jammer zijn dat jullie klanten daarom ergens anders naar toe gaan.

Li-En

Ik ben meestal zeer tevreden. Heb het gevoel dat de kapsters daar mebegrijpen en goed advies geven.

A Louwer

Ben prima tevreden over de klantvriendelijkheid de service de behandelingen

Ellen

Ilona luistert goed, denkt mee en kan goed knippen. Ik ga altijd tevreden naar huis.

Leuke meiden en goede knippers